Honda CRF250 Rally

KALAND BÁRHOL, BÁRMIKOR

A DAKAR
SZELLEMISÉGE

Kettősség, ami valójában három erény

Egy motorkerékpár, ami valósággal éhezik a hétvégi kalandokra, a hosszabb túrákra és a hétköznapi ingázásra.

KALANDVÁGYÓKNAK

Kis hengerűrtartalmú gép a tapasztalt, többcélú motort keresőnek.

A HRC CRF450 RALLY stílusában pompázó CRF250 RALLY nemcsak úgy fest, mint egy kőkemény sivatagi versenymotor, hanem tényleg ideális a világkörüli túrákra. Tervezésénél a valódi utazók igényeit vettük alapul, így a kis tömegen és a könnyű kezelhetőségen volt a hangsúly. Mindegy, hogy a világot vagy csak a háztömböt szeretné megkerülni, a CRF250 Rally aszfalton és terepen is tökéletes partner.

Műszaki adatok

VÁLASSZON STÍLUST!

Melyik illik Önhöz?

CRF250 RALLY Kettős célú, kalandmotoros stílusú modell EURO4-es, DOHC-vezérlésű, négyszelepes erőforrással. A hatékonyságot Showa felfüggesztés és 10,7 literes üzemanyagtartály fokozza. 2210 mm-es tengelytáv, 270 mm-es szabad hasmagasság, 895 mm-es ülésmagasság, kétcsatornás, blokkolásgátlós (ABS) fékrendszer és LED-es világítás, illetve irányjelzők.
CRF250L Kettős célú, enduróstílusú motorkerékpár EURO4-es, DOHC-vezérlésű, négyszelepes erőforrással. A Showa felfüggesztés és a 7,8 literes üzemanyagtartály még hatékonyabbá varázsolja a modellt. 2195 mm-es tengelytáv, 255 mm-es szabad hasmagasság, 875 mm-es ülésmagasság és kétcsatornás, blokkolásgátlós (ABS) fékrendszer.

Az ülésmagasság 895 mm, azaz 20 mm-rel nagyobb, mint a CRF250L-nél. Ez még könnyebbé teszi a tájékozódást, valamint a terepakadályok felmérését.

BELÜLRŐL FAKADÓ ERŐ

Az erőt és inspirációt egy közeli rokon, a CRF250L adja.

A továbbfejlesztett, 250 köbcentis, folyadékhűtésű, egyhengeres erőforrás egyedülállóan hatékony. A négyszelepes, DOHC-vezérlésű hajtómű - 8500-as percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkező - csúcsteljesítménye nem kevesebb, mint 24,4 LE, legnagyobb forgatónyomatéka pedig eléri a 22,6 Nm-t (6750 f./perc). Mindehhez az áttervezett levegőszűrőház és a könnyebb, fejlettebb kipufogórendszer is hozzájárul.

A haspáncél megvédi a motor alját a fizikai behatásoktól, a váltókar pedig behajlik az eséseknél, így nem törik le.

Masszív, elnyűhetetlen alapok

A fejlett erőforrás acélcsövekből összeállított vázban kapott helyet, amely kellőképpen erős a hosszú, terepes túrákhoz. A két hídnyúlvány és az ipszilon alakú bölcső ovális keresztmetszetű.

Megfelelő egyensúly

Az elsődleges kiegyensúlyozó-tengely kioltja a motor kellemtelen rezgéseit, a váltót és a tengelykapcsolót pedig úgy terveztük, hogy ne csak könnyű legyen kezelni, hanem a terepezés jelentette nagyobb terheléssel is megbirkózzon.