Honda CRF250L

Út vagy ösvény?
Bármelyik jöhet!

Bárhová elviszi

céltudatos

Igazi krosszmotoros stílus – ez minden idők legkarcsúbb CRF250L-je.

Igyekeztünk minél nagyobb teljesítményt kihozni a modellből, hogy az idős és fiatal pilóták számára egyaránt a maximumot nyújtsuk, függetlenül attól, hogy merre és milyen messzire motoroznak. A CRF450R krosszmotor stílusában fogant új idomzat és a figyelemfelkeltő, versenygépeket idéző fényezés agresszívvé teszi a megjelenést, de ez valójában egy végtelenül barátságos és higgadt jármű, amelyet bárki könnyedén megülhet.

VÁLASSZON STÍLUST!

Enduró vagy Adventure – melyik illik Önhöz?

CRF250L Kettős célú, enduróstílusú motorkerékpár EURO4-es, DOHC-vezérlésű, négyszelepes erőforrással. Az alapfelszereltség része a Showa felfüggesztés és a 7,8 literes üzemanyagtartály is. 1445 mm-es tengelytáv, 255 mm-es szabad hasmagasság, 875 mm-es ülésmagasság és kétcsatornás blokkolásgátló (ABS) fékrendszer.
CRF250 RALLY Kettős célú, kalandmotoros stílusú modell EURO4-es, DOHC-vezérlésű, négyszelepes erőforrással. Az alapfelszereltség része a Showa felfüggesztés és a 10,7 literes üzemanyagtartály is. 1455 mm-es tengelytáv, 270 mm-es szabad hasmagasság, 895 mm-es ülésmagasság, kétcsatornás blokkolásgátló (ABS) fékrendszer, valamint LED-világítás és -irányjelzők.

A 250 köbcentis erőforrás már egészen alacsony fordulatszámon tekintélyes nyomatékkal segíti a biztos előrejutást.

Temérdek erő

Erő és teljesítmény, amely – közúton és terepen is – bárhová elviszi.

A modellben egy továbbfejlesztett, 250 köbcentis, folyadékhűtésű, négyszelepes, DOHC-vezérlésű, egyhengeres erőforrás dolgozik. PGM-FI injektora 38 mm átmérőjű fojtószelepházon át juttatja be az üzemanyagot, károsanyag-kibocsátása pedig megfelel az EURO4-es környezetvédelmi előírásoknak. Mindehhez áttervezett levegőszűrőház és új, könnyebb kipufogórendszer társul, többek között ennek köszönhető a 8500-as percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkező 24,4 lóerős csúcsteljesítmény és a 22,6 Nm-es legnagyobb forgatónyomaték (6750 f./perc).

A CRF250L könnyű és fürge gép, amely a masszív krosszmotorok minden erényét magáénak tudhatja, ugyanakkor városban és a hétvégi kalandok során is remekül teljesít.

Erős és karcsú

Az acélcsövekből összeállított váz kellőképpen erős a hosszú, terepes túrákhoz, mindazonáltal elég karcsú, hogy a városi forgalomban is gond nélkül elcsalinkázzon. A két hídnyúlvány és az Y alakú bölcső ovális keresztmetszetű.

Megfelelő egyensúly

Az elsődleges kiegyensúlyozó tengely kioltja a motor kellemtelen rezgéseit, a hatfokozatú váltót és a tengelykapcsolót pedig úgy terveztük, hogy ne csak könnyű legyen kezelni, hanem a terepezés jelentette nagyobb terheléssel is megbirkózzon.