Honda CRF450L

KETTŐS RENDELTETÉSŰ
ÁLOMMOTOR

Vége a várakozásnak. A közúton és terepen egyaránt használható motorkerékpár, amelyről oly régóta vágyik, már csak Önre vár. A CRF450L nehéz terepen és közúton egyaránt kitűnően bizonyított – bárhová elviszi Önt.

Közútra és terepre egyaránt tökéletes választás

A CRF450L kihívásokra és kiemelkedő teljesítményre tervezett versenyzői karakterisztikája teljes körű közúti használhatósággal és megbízhatósággal egészül ki. Minden motorozás egy egész sisaknyi móka!

Közúton és terepen egyaránt egészen új élmény

A CRF450R alkalmassá tétele közúti használatra.

A CRF450L nem véletlenül hasonlít a CRF450R modellre. Gyakorlatilag megegyezik vele! Ugyanaz az alumínium hídvázzal, 449 köbcentis Unicam motorral és Showa felfüggesztéssel szereltük. A motorkerékpár az alsó fordulatszám-tartományban jelentkező tekintélyes forgatónyomatéknak, a hatsebességes váltónak és a LED lámpáknak köszönhetően közútra és nehéz terepre egyaránt kiválóan alkalmas. Nem utolsósorban pedig ezt a modellt is a Honda legendásan tehetséges mérnökcsapata tervezte.

Műszaki adatok

A 449 köbcentis Unicam motor a mindenesek legjobb tulajdonságaival ruházza fel a modellt.

Az erők egyensúlya

És hogy ez miért számít...

A CRF450L elektromos indításának és a 449 köbcentis, négyszelepes Unicam motornak köszönhetően a nyomaték egyenletesen oszlik el az alacsonytól a magas fordulatszámig, a talaj minőségétől függetlenül gondoskodva a kerék tapadásáról. A CRF450RX versenyenduróval összefüggésben kifejlesztett modell egyedi, súlyosabb főtengellyel van szerelve, és 12,0:1 arányú sűrítési viszonyt kínál. A 3 gyűrűt használó dugattyú gondoskodik a hosszú távú tartósságról, a frissített ACG pedig kis sebesség mellett áramot szolgáltat a fényszóróknak, és szinten tartja az akkumulátor töltését.

Nyomaték és teljesítmény

Ha túl nagy a csúcsteljesítmény, a teljes energiát csak a motokrossz pályán lehet kihasználni. Terepen mindennél fontosabb, hogy kellő arányban álljon rendelkezésre a nyomaték és a motorerő. A CRF450L zökkenőmentesen biztosítja a 32 Nm-es nyomatékot, amelyet tökéletesen egyensúlyoz ki a 18 kW-os motorerő, megkönnyítve a motorozást.

A nagy méretű hűtő elektromos ventilátort is tartalmaz

Életszerű szervizintervallumok

A Honda legendás hírnevét a kiemelkedő mérnöki teljesítménynek és összeszerelési minőségnek köszönheti. A CRF450L modellt úgy tervezték, hogy minden megtett 1000 km után levegő- és olajszűrőt cseréljenek benne – generálszervizre mindössze 32000 kilométerenként van szükség.

Kiváló minőségű, tartós kapcsolók.

TELJES KÖRŰEN ÁLLÍTHATÓ
Első és hátsó Showa felfüggesztés, kifejezetten terepen való használathoz igazított rugókkal és csillapítási karakterisztikával.

LENDÜLET ÉS STABILITÁS

Terepezési teljesítmény és közúti használhatóság egy időben.

A CRF450L alumíniumváza és lengőkarja átlagon felüli merevséget, erőt és stabilitást, valamint kiváló vezetői élményt biztosít. A kifejezetten terepen való használathoz igazított rugóknak és csillapítási karakterisztikának köszönhetően a 49 mm-es Showa USD villa és Pro-Link hátsó felfüggesztés teljes körűen állítható. A 18 hüvelykes, a váltó és a lánc védelmét szolgáló sárhányóval ellátott hátsó kerékre számos különböző abroncstípus szerelhető, míg a kétdugattyús féknyereggel szerelt 260 mm-es hullámos peremű első féktárcsák és az egydugattyús féknyereggel szerelt 140 mm-es hátsó féktárcsák érzékeny, de erős fékhatást biztosítanak.

VERSENYZŐI GÉNEK
Az alumínium hídváz megegyezik az MX1 futamokon használt CRF450R modellével.