PCX125

MODERN VÁROSI INGÁZÓ

AZ IDŐ ÖNNEK DOLGOZIK

Világszerte közkedvelt

Új, sportos formavilág, erősebb motor és megdöbbentően alacsony üzemanyag-fogyasztás – nem nehéz kitalálni, hogy a PCX125 miért oly népszerű a városlakók és az ingázók körében.

SZÉP MOZDULATOK

Legkelendőbb 125 köbcentis robogónk évről évre egyre jobbá, fejlettebbé válik.

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a PCX még takarékosabb és praktikusabb legyen. Ezt fejeltük most meg a vadonatúj, sportos idomzattal, ami mindenhol felhívja magára a figyelmet. A megnövelt ülés alatti tárolórekeszbe könnyedén befér egy teljes értékű bukósisak, a LED-es világítás minden helyzetben kiváló fényviszonyokat teremet, az új, folyadékkristályos műszeregység pedig még egyszerűbbé teszi a használatot. Szintén a modellfrissítés hozadéka a könnyebb felnigarnitúra, a szélesebb, jobb tapadású abroncsszett, a hatékony, blokkolásgátlóval felszerelt fékrendszer és a hosszabb rugóutakkal felvértezett, rossz minőségű utakon is kiváló menetkomfortot és úttartást garantáló felfüggesztés.

SZABADSÁG A FLASZTEREN

Villámgyorsan átszeli a várost

Elfoglalt és gyorsan oda kéne érnie valahova? A PCX mindig készen áll. Nem kell drága taxira és zsúfolt tömegközlekedési eszközökre várnia – elég megnyomnia a gombot, és már indulhat is. Ez a karcsú, fordulékony és kompakt robogó zokszó nélkül verekszi át magát a zsúfolt városi utcákon, ugyanakkor kellőképpen szép és elegáns, hogy bárhol megjelenhessen vele... a megbeszélt időpontban.

TELJES GŐZZEL ELŐRE!

Könnyed, dinamikus gyorsulás lámpától lámpáig.

Az új, nagyobb teljesítményű motorral hajtott PCX125 kúpgörgős erőátvitelének szíja nagyobb, módosított profilú görgőkön fekszik fel, így tágabb tartományban változhat az áttétel. Emellett finomabbá vált a teljesítményleadás az alsó fordulatszám-tartományban, a középsőben pedig még vehemensebben gyorsít a modell, hogy egy szempillantás alatt letudhatók lehessenek az előzések.

Kezelhetőség és irányíthatóság
A PCX125 vadonatúj, a korábbinál könnyebb, acélból készülő, dupla bölcsős vázra épül. Ez a szerkezet kisebb tengelytávval ruházza fel a típust, így a pilóta még könnyebben manőverezhet. Nagy változások történtek a hátsó felfüggesztést illetően is, a korábbinál nagyobb függőleges kerékmozgási tartományt biztosító, progresszív rugókat ugyanis – kettő helyett – immáron három eltérő menetsűrűségű szakaszra osztották a mérnökök, hogy még nagyobb legyen a menetkomfort és a menetbiztonság a hepehupás városi utakon.