Neo Sports Café CB125R

LENGE ÖLTÖZÉKBEN

BELÉPŐ A MEZTELEN BRINGÁK VILÁGÁBA

Gondolkozzon nagyban!

Kezdje meg motoros pályafutását ezen a vadonatúj, tetszetős megjelenésű, street stílusban fogant géppel, ami minden szempontból a „nagyokat” idézi.

Az adrenalintermelés célszerszáma

Kirobbanó teljesítmény, agresszív megjelenés.

Ez a kezdő, illetve fiatal pilótáknak szánt gép a legendás CB1000R testvére, és olyan szemet gyönyörködtető esztétikai megoldásokkal hódít, mint az alumíniumötvözetből készülő radiátorkeret, a jellegzetes haspáncél vagy a feketére festett erőforrás. Az új, térhálós csővázhoz 41 csúszószár-átmérőjű teleszkópból összeállított, fordított villa kapcsolódik, e felett kapott helyet az ultramodern, minden fontos menetadatot megjelenítő, folyadékkristályos műszeregység. Szintén a modell fejlettségéről árulkodik, hogy a világítás minden eleme LED-es, beleértve az irányjelzőket is.

Műszaki adatok

Ahogy tetszik...

Egy apró motor, amit hatalmas élmény vezetni.

Eszményi motorkerékpár kezdőknek – ahogy gyűlnek a kilométerek, úgy nő a pilóta önbizalma. A minimalista formavilág és a nyers karakter éppúgy magára vonja a tekintetet, mint a kontrasztként szolgáló metálfényezés vagy az alul elvezetett kipufogórendszer. A CB125R mindenhol lenyűgözi környezetét és élvezetes, egyúttal biztonságos formában készíti fel tulajdonosát arra, hogy a későbbiekben egy kategóriával nagyobb motorra váltson.

A CB125R egyhengeres, hatfokozatú váltóval társított motorja meghökkentően nyomatékos az alsó és középső fordulatszám-tartományban. Álló helyzetből 11,4 másodperc alatt éri el az 50 km/órát.

Élénk és fürge

Bármerre veszi az irányt, a CB125R mindig készen áll az indulásra.

A méretéhez képest kifejezetten erős, 124,7 köbcentis, SOHC-vezérlésű, kétszelepes, folyadékhűtésű erőforrás 10 ezres percenkénti főtengelyfordulatnál adja le 13,3 LE-s csúcsteljesítményét, 10,4 Nm-es legnagyobb forgatónyomatéka pedig 8000-es fordulaton jelentkezik. A gyors gázreakciókról, az alacsony üzemanyag-fogyasztásról és persze a szórakoztató, dinamikus karakterről a Honda által fejlesztett PGM-FI befecskendező rendszer gondoskodik.

Futómű és erőátvitel

A térhálós csőváz és a – szintén acélból készülő – lengővilla feketében pompázik. Erre a sötét alapra épül a CB125R, ami elsősorban fürgeségével és egyedülállóan könnyű kezelhetőségével veszi le lábáról a kategória vásárlóit. Fordított, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópokból összeállított első villája és öt fokozatban állítható előfeszítésű központi hátsó rugóstagja kiváló menettulajdonságokkal ruházza fel, magabiztosan dől be a legszűkebb kanyarokba is és a gyors irányváltások sem hozzák zavarba.

Minden felesleget eltávolítottunk, és a CB125R teljesen új személyiségként, a Honda Neo Sports Café család tagjaként tért vissza a motorok világába.