CMX1100

FOLYAMATOS LÁZADÁS

VÁLTSON MAGASABB FOKOZATBA!

Készen áll rá, hogy lecserélje a jelenlegi motorját? Akkor itt az idő, hogy valami teljesen újat válasszon! Váltson magasabb fokozatra, váltson az új Rebel CMX1100-ra! Ez a lecsupaszított megjelenésű motor fejet hajt a régmúlt idők nagygumis, bobberes formavilága előtt, ugyanakkor a kortárs dizájn is minden porcikájában tetten érhető. Az új Rebel után mindenki megfordul majd, ha lazán végighajt vele a városon. De jobb, ha tudja, hogy ebben a gépben ennél sokkal több van.

AZ OLD SCHOOL ÚJ VARÁZSA

A Rebel CMX1100 igazán különleges alkotás...

Egyedi megjelenés, egyszerű vezethetőség, izgalmas motorreakció – nem csoda, hogy a Rebel CMX500 a motorosok, köztük számos újonc kedvence lett, akik világszerte saját képükre formálták a gépet. Most azonban eljött a pillanat, hogy továbblépjünk. A közös ősöket nehéz lenne letagadni, de a Rebel CMX1100 a saját lábán is remekül megállja a helyét. A bőséges nyomatékra képes, karakteres, soros, kéthengeres motor elektronikus gázmarkolatot kapott, 4 vezetési módot kínál, és a Honda Állítható Nyomatékszabályozója és Egykerekezés-gátló funkciója is megtalálható benne. A sebességtartó automatika az alapfelszereltség része, a különleges, hatsebességes, dupla kuplungos automata váltó pedig opcióként választható. A 43 milliméteres patronos első villáknak, a piggyback hátsó lengéscsillapítóknak és a radiálisan rögzített, négydugattyús első féknyeregnek köszönhetően ráadásul ez a vagány cruiser a kanyaroktól sem retten meg.

HANGULATOS KÉTHENGERES HANGZÁS

LECSUPASZÍTOTT STÍLUS

Hamisítatlan, vérpezsdítő motorozás, kompromisszumok nélkül.

A Rebel CMX1100 tervezésekor arra koncentráltunk, hogy ez a feketében pompázó, ízig-vérig 21. századi roadster-bobber keverék a lehető legtisztább élvezetet nyújtsa Önnek. Ezért az első csavartól kezdve az izgalmas, szórakoztató vezetési élményre fókuszáltunk: ezt a célt szolgálja a bőséges motorteljesítmény és a kiváló kezelhetőség is. Minden részlet különlegessé teszi: a hegesztési varratok nélkül készülő üzemanyagtartály kéttónusú festést kapott, az első és a hátsó sárvédők 1 mm vastag acélból készülnek, és öntött alumínium tartószerkezet rögzíti őket. Az ülésmagasság mindössze 700 mm, lágy sűrűségű anyaga pedig a kemény gyorsítások esetén is kellő támaszt ad a vezetőnek. Az eltolt, 120 mm átmérőjű inverz LCD-érintőképernyőn könnyen megtalálja a fontos információkat, a széles, letisztult kormányrudakat pedig jelentős méretű, 1 colos bilincsek rögzítik.