CBR500R

A versenymotorok örökségével

Amit a HRC megtanul a csúcskategóriában versenyzés közben, azt rögtön vissza is fordítja. És mindez a CBR500R modellel kezdődik. A Fireblade ihlette megjelenéssel és áramvonalas szárnyakkal. Erős, kéthengeres motorblokk gyorsuláshoz optimalizált ECU-beállításokkal, Showa USD-villákkal, valamint kettős radiális féknyergekkel felturbózott vázzal. Ehhez jön hozzá az új, teljes csatlakoztathatóságot – valamint HSTC keréktapadás-felügyeletet – biztosító TFT-kijelző, és Ön máris egy, a versenymotorok örökségét hordozó gép nyergében ül. Óriási élvezet vele a városban, kanyargós mellékutakon vagy akár a versenypályán repeszteni.
A CBR mindig valami különlegeset nyújt.

A CBR mindig valami különlegeset nyújt.

CBR. Három különleges betű, és mögöttük egy gazdag múlt. A Fireblade formavilágára hajazó CBR500R – új festése és grafikája miatt olyan, mintha egyenesen a boxutcából lépett volna elő – ugyanolyan áramvonalas szárnyakat kapott; ezek stabilitást biztosítanak a kanyarok bejáratánál, és villámgyors, nagysebességű agilitást tesznek lehetővé. Az agresszív megjelenésű, áttervezett fényszóróktól kezdve, amelyek széles, átható fénysugarat bocsátanak ki a biztonságosabb éjszakai kanyarvétel érdekében, és a gyors haladáshoz készült, burkolaton át egészen a minimalista ülésegységig minden azt sugallja, hogy ez a motorkerékpár új szintet jelent a sportmotorok között.

Teremtsen kapcsolatot a külvilággal

Teremtsen kapcsolatot a külvilággal

Belépő szint? Nem, ez maga „a” szint; a CBR500R ugyanis olyan prémium kategóriájú technológiával rendelkezik, amely a nála sokkal nagyobb motorkerékpárokon látható. Ilyen például a HSTC, amely az ECU-n keresztül zökkenőmentesen csökkenti a motornyomatékot a hátsó kerék tapadásának kezelése érdekében. És bár a műszerfal minimalista, az erős napfényben is jól látható, optikai rögzítésű rétegekből álló, 5 hüvelykes, színes TFT-kijelzője rendelkezik a Honda RoadSync app okostelefon-csatlakoztatási lehetőségével. Így vezetés közben Ön használni tudja a kijelzőn megjelenő, kanyarról kanyarra történő navigációt, és ha úgy dönt, kapcsolatban maradhat a külvilággal is – ehhez mindössze az új, háttér-világítású kapcsolót kell megnyomnia.

Valódi, versenyre termett teljesítmény

Maximális teljesítmény (47hp)

35 kW

Maximális nyomaték

43 Nm

Lökettérfogat

471 cc

Ülésmagasság

785 mm

Alakítsa a saját képére!
Konfigurálja motorkerékpárját: válasszon hozzá kiegészítőcsomagot.